Subject: FW: Harku vald Vääna-Viti JJT
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2025 08:17:48 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Arvo Vahtra <[email-masked]>
Sent: Friday, February 14, 2025 5:13 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Vs: Harku vald Vääna-Viti JJT

Tere.

Kui selle esimese punkiti osas arutleda variantide üle, siis kokku on neid
kolm. Esimeseks on juba mainitud mittesoovitav põrkepiire ristumiskohtade
vahelises lõigus.

Teine variant on truubi pikendamine kahe betoonlüli võrra. See tähendab
lisaks vana päise lammutamist ja uue valamist. Vallale küllaltki kulukas
lisanduv töö.

Kolmas variant on70 km/h kiiruspiirangu nihutamine Naage tee
ristumiskohani.  Majanduslikus mõttes kõige parem variant.

Samas arvestades, et kirjeldatud jalgteelõik asub kurvi siseküljel, siis
on võimalik oht sõiduki poolt väga vähetõenäoline ning kulukate tööde
tegemine selle 27m lõigu pärast oleks majanduslikult vähemõtekas.

Kõik ülejäänud märkused on üheselt mõistetavad ja nendega juba tegelen.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

5116931

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 14. veebruar 2025 14:00
Adressaat: Arvo Vahtra <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Harku vald Vääna-Viti JJT

Tere.

Täname projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

Teede osa

*	Olemasoleva truubi betoonpäise juures on ohutusriba ( 5,6m)
normides lubatust (7m) kitsam.  Millised oleks muud variandid lahenduse
normidega kooskõlla viimiseks (kui põrkepiirdega lahendust mitte
projekteerida)?
*	Lisaks tingmärkidesse projekteeritava truubi.
*	Palume projekteeritud truubile  voolusuund peale panna.

IKÕ plaanid

*	Katendi tingmärgi seletuses on jalgtee aga IKÕ ala on JJT
ehitamiseks. Võiks ühte mõistet kasutada.
*	Ehk võiks valgustuse kaabli plaan olla A4 peal? Väga raske on
selle suure plaani pealt aru saada, mis seal toimub. Sellel plaanil pole
peal ka riigitee nime ja tunnust, millele IKÕ seatakse.

Tehnovõrgud

*	Palume ristumisel truubiga rajada maakaabel kinnisel meetodil
(kaitsetoru tugevus 1250N) truubi põhjast minimaalselt 1,0m sügavusele
vastavalt Transpordiameti juhendile
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel. Kuna tegemist on vana truubiga, siis
on tõenäoline, et truup on vajalik kunagi välja vahetada ning kaabel ei
tohi jääda takistama truubi vahetust.

*	Palume kajastada antud sügavuse ning kaitsetoru info ka
asendiplaanil nn noolega kastis ja seletuskirjas. Asendiplaanil palume
kajastada ka puurimiskaevikute asukohad.

*	Palume antud asukohas riigitee maaüksusel kajastada avatud kaeve
kontuurid ning katete taastamise ala/ulatus.

*	Palume IKÕ plaani korrigeerida ning parandada IKÕ plaani loetavust
ning lähtuda juurde lisatud näidisest.

Palume eemaldada IKÕ plaanilt üleliigsed andmed ja kirjed nt kõrgusarvud,
kauguse mõõdud (sinisega), haljastuse tingmärgid jne.

IKÕ plaanil palume kajastada riigitee maaüksuse nimetus ning
katastrinumber. Katastriüksuse nimetus ning number palume lisada plaanile
loetavalt ilma kattumisteta.

Palume kajastada IKÕ plaan A4, selliselt et ala ulatus oleks üheselt
tuvastatav.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Arvo Vahtra <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 3, 2025 4:21 PM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Harku vald Vääna-Viti JJT

Tere.

Saadan kooskõlastusse Kiia-Vääna-Viti äärse jalgratta- ja jalgtee
projekti.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

5116931

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.